ACR Medie Rådgivning er en kreativ, målrettet salgsgruppe på 2 personer med speciale i B2B-annoncesalg på internettet primært til virksomheder inden for de tekniske brancher.
ACR Medie Rådgivning består af: Henrik Ahlmann og Morten Clausen.
De har kendt hinanden og arbejdet sammen i 10 år og har opnået et stort branchekendskab og gode relationer, bl.a. med Ingeniørens Indkøbsbog og de seneste godt 6 år med krakteknik projektet.
Den 1. august 2003 startede teamet (nu ACR Medie Rådgivning) ”Krakteknik” projektet hos Kraks Forlag A/S, på basis af et færdigt forretningsoplæg fra teamet (nu ACR Medie Rådgivning) og med de 2 som en samlet, eneansvarlig salgsenhed på projektet.
Ved Eniros overtagelse af Kraks Forlag A/S i juni 2007 havde teamet (nu ACR Medie Rådgivning) moderniseret Krakteknik konceptet med bl.a. ny specialhjemmeside og Google-optimering i Eniro regi har teamet frem til 2009 vækstet kundemassen og relationerne til industrien.
Den 1. juni 2010 startede Henrik Ahlmann og Morten Clausen ACR Medie Rådgivning, for at imødekomme deres kunders behov for synlig online markedsføring. Dette er gjort i den erkendelse af at internettet er i konstant udvikling, hvorfor det kan være svært for virksomhederne at holde sig opdateret vedrørende deres muligheder for effektiv online markedsføring.