ACR Medie Rådgivning er en kreativ, målrettet salgsgruppe på 2 personer med speciale i B2B-annoncesalg på internettet primært til virksomheder inden for de tekniske brancher.​
ACR Medie RĂĄdgivning bestĂĄr af: Henrik Ahlmann og Morten Clausen.
De har kendt hinanden og arbejdet sammen i 10 år og har opnået et stort branchekendskab og gode relationer, bl.a. med Ingeniørens Indkøbsbog og de seneste godt 6 år med krakteknik projektet.
​
Den 1. august 2003 startede teamet (nu ACR Medie Rådgivning) ”Krakteknik” projektet hos Kraks Forlag A/S, på basis af et færdigt forretningsoplæg fra teamet (nu ACR Medie Rådgivning) og med de 2 som en samlet, eneansvarlig salgsenhed på projektet.
​
Ved Eniros overtagelse af Kraks Forlag A/S i juni 2007 havde teamet (nu ACR Medie Rådgivning) moderniseret Krakteknik konceptet med bl.a. ny specialhjemmeside og Google-optimering i Eniro regi har teamet frem til 2009 vækstet kundemassen og relationerne til industrien.
​
Den 1. juni 2010 startede Henrik Ahlmann og Morten Clausen ACR Medie Rådgivning, for at imødekomme deres kunders behov for synlig online markedsføring. Dette er gjort i den erkendelse af at internettet er i konstant udvikling, hvorfor det kan være svært for virksomhederne at holde sig opdateret vedrørende deres muligheder for effektiv online markedsføring.​